1. Online een vraag stellen - eConsult
Heeft u ook al gekeken op Moet ik naar de dokter? of Thuisarts
Deze functionaliteit is niet bedoeld voor urgente vragen of bij spoedeisende klachten. Neem bij twijfel altijd direct contact met de praktijk op! Heeft u een klacht waarvan het waarschijnlijk is dat u lichamelijk onderzocht moet worden? Maak dan een afspraak in de praktijk in plaats van een eConsult te starten. U ontvangt een bericht per e-mail wanneer uw huisarts uw vraag heeft beantwoordt.
Heeft u een administratieve vraag of een vraag over medicatie, kies dan 'assistente' als zorgverlener
Houd uw vraag of omschrijf uw klacht bij voorkeur zo kort en concreet mogelijk.
U kunt onder andere vragen stellen over de volgende onderwerpen:
• Vragen over medicijnen, staan uw medicijnen niet tussen de aan te vragen medicatie, kies in dat geval voor 'assistente'.
• Vragen over (uitslagen van een) onderzoek
• Vragen over een eerder consult
• Controle en follow-up bij chronische aandoeningen
Wij proberen binnen drie werkdagen uw vraag te beantwoorden.
Inloggen patiëntenportaal
2. Direct uw vraag stellen?
Bespreekt u uw (medische) vraag liever direct met één van onze medewerkers?
Dan kunt u natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen.